Pracovní náplň
- péče o naše návštěvníky a to jak na pokladně, tak uvnitř hrobky;
- prodej vstupenek a drobného zboží;
- poskytování informací jednotlivcům i skupinám – provázení hrobkou;
- zpracovávání administrativy spojené s pokladním provozem a s pohybem zboží;
- péče o technické zázemí hrobky.
Požadujeme
- minimálně SŠ/VOŠ;
- podmínkou je časová flexibilita (práce o víkendech a svátcích, nepravidelné služby);
- samostatnost, preciznost, odpovědnost, loajalitu vůči organizaci;
- uživatelská znalost práce na počítači;
- aktivní znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (B1);
- znalost dalšího cizího jazyka výhodou;
- přátelský a pohodový přístup;
- zkušenost na obdobné pozici výhodou.
Nabízíme
- práci v zavedené církevní organizaci v centru Brna v malém kolektivu
- možnost podílet se na rozvoji památky;
- pracovní poměr (1,0) na dobu určitou 1 roku, s možností prodloužení na dobu neurčitou;
- možnost plánovat si své služby na pokladně;
- dovolenou 5 pracovních týdnů;
- platové ohodnocení: základní měsíční mzda 23 000,-;
- po uplynutí zkušební doby navýšení o 20 %;
- stravenkový paušál.
Předpokládaný nástup: od 1. 12. 2024, nebo dle dohody.
Zaujala Vás nabízená pozice? Pošlete svůj životopis a pár vět o sobě na e-mail: hlouchova@kapucini.cz
Těšíme se na Vás!