Pracovní náplň

  • péče o naše návštěvníky a to jak na pokladně, tak uvnitř hrobky;
  • prodej vstupenek a drobného zboží;
  • poskytování informací jednotlivcům i skupinám – provázení hrobkou;
  • zpracovávání administrativy spojené s pokladním provozem a s pohybem zboží;
  • péče o technické zázemí hrobky.

Požadujeme

  • minimálně SŠ/VOŠ;
  • podmínkou je časová flexibilita (práce o víkendech a svátcích, nepravidelné služby);
  • samostatnost, preciznost, odpovědnost, loajalitu vůči organizaci;
  • uživatelská znalost práce na počítači;
  • aktivní znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (B1);
  • znalost dalšího cizího jazyka výhodou;
  • přátelský a pohodový přístup;
  • zkušenost na obdobné pozici výhodou.

Nabízíme

  • práci v zavedené církevní organizaci v centru Brna v malém kolektivu
  • možnost podílet se na rozvoji památky;
  • pracovní poměr (1,0) na dobu určitou 1 roku, s možností prodloužení na dobu neurčitou;
  • možnost plánovat si své služby na pokladně;
  • dovolenou 5 pracovních týdnů;
  • platové ohodnocení: základní měsíční mzda 23 000,-;
  • po uplynutí zkušební doby navýšení o 20 %;
  • stravenkový paušál.

Předpokládaný nástup: od 1. 12. 2024, nebo dle dohody.

Zaujala Vás nabízená pozice? Pošlete svůj životopis a pár vět o sobě na e-mail: hlouchova@kapucini.cz

Těšíme se na Vás!